Pelgrim op de fiets (een lied)

29 april 2018 - Nanteuil-en-Vallée, Frankrijk

Beste vrienden,

Voor de verandering vandaag geen geschreven bericht. Maar een lied!

(Ik denk niet dat het lied hieronder verschijnt. Kijk even bij de video's en klik op het pijltje.)

De zeer geïnspireerde groeten van Sjaak

1. Henk:
    29 april 2018
    Geweldig. Samen op de bank genoten👍
  2. Ada Ipenburg:
    Sjaak, zo’n prachtige tekst en zo mooi gezongen dat ik het ff niet droog hield. Ook hier nattigheid dus. Maar zoals het welbekende gezegde luidt: na regen komt zonneschijn! Geniet van je rustdag en de luxe en dan morgen weer fris op de pedalen. Liefs, je zus. ❤️😘
  3. Ed:
    29 april 2018
    Mooi Sjaak, alles. De reis, de bespiegelingen, de foto's en nu dit prachtige lied! Ga zo door!
  4. Dick:
    Was een prachtig lied Sjaak. Volgende keer wel graag met begeleiding op een kerkorgel van een van de door jou aangedane godshuizen.
  5. Janny:
    29 april 2018
    Prachtig Sjaak. Ik kreeg er een brok van in mijn keel. En de tekst... oh waar!!
  6. Piotr:
    Prachtige tekst Sjaak, zo te horen zit jij al in de wijnstreek.
    Geniet van je verdere reis.
  7. Paofi Tjia:
    29 april 2018
    Prachtig, Sjaak. Het moet lukken om alle Walk & Rollers mee te laten genieten van je mooie lied, dankzij de pc van een van de Rollers die je dagelijks kan volgen!