Pelgrim op de fiets

29 april 2018 - Nanteuil-en-Vallée, Frankrijk

Voor de verandering vandaag geen geschreven bericht. Maar een lied!

1. Marjolijn:
    Wow.
    Wat een lied.
    En wat een stem.
    En wat een Sjaak.

Wat een genot om bijna samen met jou op de fiets te zitten.
    En je pelgrimage mee te beleven.
    En als je dan eens even niets te doen hebt als bonus dit prachtige lied.
    Dank.
  2. Petra:
    29 april 2018
    Prachtig! Heb je nu wel te eten in dat verlaten gat daar?
  3. Ingrid:
    Zo! Dat heb je toch maar ff snel gefixt! Tof liedje Sjaak! Hopelijk heb je lekker kunnen relaxen vandaag! Succes verder morgen!!
  4. Wouter:
    29 april 2018
    Vaker gaan fietsen en dan ook vaker een rustdag invoeren Sjaak, dan hebben wij straks een fijne collectie nieuw liedrepertoire... Het is ontroerend en mooi in alle opzichten. Ik zou zeggen ga zo door! Hier overigens regen, onweer en stroomstoringen, dus geniet daar van je intergalactische fietsvrijheid!
  5. Anke:
    Prachtig Sjaak, wat een mooie invulling van een vrije dag! Dank voor de inspirerende tekst en jouw mooie stem.
  6. Bernard de Beer:
    30 april 2018
    Mooi en ontroerend Sjaak, het komt hier ook met bakken uit de hemel, maar fietsen ga ik,
    alleen niet nu. Geniet van je welverdiende vrije dag.
  7. Pim:
    30 april 2018
    Vanaf nu zal ik iedere morgen als ik in weer en wind op mijn fiets naar mijn werk rijd luidkeels het lied "Pelgrim op de fiets" door de straten doen galmen.
  8. Marja:
    1 mei 2018
    Heel bijzonder Sjaak. Ik heb genoten.