Welkom op mijn reisblog!

16 maart 2019 - Utrecht, Nederland

Beste vrienden,

Vorig jaar heb ik op de fiets de tocht naar Santiago gemaakt. Dat werd een geweldige ervaring waar ik met plezier verslag van deed. Vanaf 20 maart 2019 ben ik onderweg naar Rome en nog wat verder...

Als je iets van mijn wederwaardigheden en overpeinzingen wilt meekrijgen, dan kan je me volgen op de reisblog. Klik daarvoor op deze: http://pelgrim-sjaak.reislogger.nl/notificatie?action=confirm&code=cz0zMjU5MzgmZT0xNzgxNzM2MDk0.

De beste groeten van Sjaak
Sjaak Ipenburg

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    4 april 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Jan Goedhart:
    8 april 2018
    Succes pelgrim Sjaak. Laat me in ieder geval iets weten als je het heb kunnen goedmaken😝.
  3. Jan de Waard:
    8 april 2018
    Heel veel plezier en succes met fietsen. Wij houden je blog in de gaten! Jan en Mo
  4. Corinne De Ruiter:
    8 april 2018
    Sjaak veel fietsplezier🚴‍♂️. Als jij en Jenny herenigd terug zijn in Zuilen trakteren we jullie graag op n biertje/wijntje bij t Werkspoorcafe om alle verhalen te horen. Voor nu succes op de pedalen! Corinne, Kommer en Max
  5. Henk:
    Goeie reis Sjaak!!
  6. Aart:
    Hé Sjaak,
    Goede reis!
    Weet dat zadelpijn minder pijnlijk is dan de geselslagen als je per ongeluk vergeet om je zonden goed te maken......
  7. Ralph:
    8 april 2018
    Cliche " Hoe ouder hoe gekker" Maar er is altijd een MAAR.
    dit cliche is niet van toepassing op jou Maestro.
    Tab'e en veel voorspoed all the way.
    Ralph
  8. Marjolijn:
    9 april 2018
    Zet ’m op, Sjaak, ik weet dat je het kunt. En ik verheug me zeer om mee te lezen over je avonturen in de onnavolgbare Sjaak-stijl.
  9. Harry:
    9 april 2018
    Vergeet je bandenplak-spullen niet!!!
  10. Pim:
    9 april 2018
    Succes en veel plezier Sjaak.
  11. Els:
    9 april 2018
    Hey Sjaak, heel veel succes! En mocht de reis te kort zijn om alles uit te zoeken en goed te maken: je kunt altijd ook nog terug fietsen!😜
  12. Ula:
    10 april 2018
    Hoi Sjaak,
    Wat een uitdaging en dat je van uitdaging houd daar weten we alles van !
    Wij zijn erg benieuwd naar je reisverhalen !
    Veel succes ,maar vooral veel plezier !
  13. Yvonne Boschman:
    11 april 2018
    Hoi Sjaak, heel veel succes met deze mooie uitdaging. En inderdaad pijn is fijn, je word er door gehard. Mocht de reis een onderbreking nodig hebben -of hij is tekort-, fiets dan even bij ons langs dan reis ik de volgende dag een stuk met je mee.
  14. Marcel Jansen:
    11 april 2018
    Hallo Sjaak,

Veel fietsplezier en succes met deze uitdaging.